2011. október 24., hétfő

5.rész

Elsötétült minden. Amikor kinyitottam a szemeim már egy idegen házban voltam. Ott volt Katherine amit én végképp nem értettem. Úgy látszik még van mit elmagyarázni. A fejem és a nyakam nagyon fájt. Ekkor eszembe jutott, hogy Klaus megharapott.
-Nocsak, nocsak! Ki ébredt fel?!-mondta gúnyosan Katherine -Mától te egy boszorkány vagy.
-Nem csak egy boszorkány hanem egy hibrid is egyszerre.-mondta az ajtón belépve Klaus
Közeledni kezdett felém mire én hátráltam. Nagyon féltem ugyanis nem tudok semmit amivel megvédhetném magam. Arra gondoltam, hogy beleszúrok valamit de az neki semmit sem jelentene. Nem tudok semmivel sem ártani neki. Klaus nem csinált velem semmit mert felhívta valaki és el kellett mennie. Katherine odajött hozzám és egy tükröt tett elém. Amit egyáltalán nem értettem addig amíg bele nem néztem. Olyan más lettem. mit csináltak velem? A hajam vörös lett a szőkés barna helyett. A szemem színe egy árnyalattal sötétebb volt. Olyan fura volt. Bár nekem tetszett.
-Mi történt velem?-kérdeztem még mindig a tükröt bámulva-Mit tetettek?
-Én semmit. Klaus alakított át, hogy alig ismerjenek rád.
Tátva maradt a szám.
-Segítek neked kijutni innen ha cserébe te is segítesz nekem!-ajánlotta fel
-Rendben mit akarsz?-kérdeztem
-Azt, hogy ha kijutottál engem is juttass ki.
-Áll az alku.
-Figyelj! Ha Klaus visszajött hoz magával egy vendéget. Mivel te jó ember vagy ezért gondolom őt majd meg akarod menteni. Szóval Klaus utána újra elmegy mert még sok dolga van és akkor te szépen mondasz egy bűbájt amivel észrevétlenül ki tudsz innen jutni.
-De hát én egyetlen bűbájt sem ismerek.
-Az igaz! De én igen!-mondta és a kezembe nyomott egy papírt ekkor megérkezett Klaus
A nővéremet hozta magával.
-Jaj ne!-mondtam
Lelökte Emilyt a földre és újra elment.
-Jól vagy?-kérdeztem
-Igen! De te ki..... Te vagy az Tyra? Mit keresel itt? És mi történt veled? Tiszta vér a nyakad,a  ruhád és be van kötözve a fejed!
-Igen. És ezt én is kérdezhetném tőled! Volt egy kis balesetem és Klaus megharapott.-vágtam rá
-Én azért vagyok itt mert vérfarkas vagyok és kellek  Klausnak ahhoz, hogy hibrid legyen belőle. Bántott?
-Én meg azért mert egy hibrid boszorkány vagyok és én is kellek Klausnak. Igen.
-Megölöm! Várj! Hibrid boszorkány? 
-Pontosan. Vagyis A legerősebb hibrid boszorkány.-javítottam ki
-Ez bonyolult.-mondta
-Tudom.-mondtam és elővettem a papírt
Felolvastam a bűbájt és hirtelen már nem voltam abban a házban. Ezek szerint sikerült. Elenáék házánál voltam. Megkönnyebbültem láttam, hogy Emily is itt van.


Damon szemszöge
Felmentem Tyrahoz, hogy megkérdezzem kér e valamit de nem találtam a szobájában. Megnéztem mindenhol de nem találtam.A párnájának egy része véres volt. Méghozzá a nyakánál nem pedig a fejénél. Éreztem, hogy itt járt valaki. Klaus. Azonnal lesiettem a nappaliba. Stefan ott ült a kanapén.
-Tyra eltűnt. Klaus itt járt és megharapta valószínű, hogy elvitte.-mondtam mindezt egy szuszra
Stefan se szó se beszéd elkezdte keresni. Nem tudtuk, hogy Klaus hova vihette ezért elmentünk Elenához hogy szóljunk neki.


Tyra szemszöge
Becsengettem Elenáékhoz. Szerencsére nem Jenna nyitott ajtót aki biztos meglepődne ha így meglátna. Két napja ismertem meg. Nagyon kedves. Jól kijövünk egymással.
-Tyra?-kérdezte Elena-Úgy megváltoztál! Neked nem szabadna itt lenned. Ágyban lenne a helyed! És miért véres a nyakad, és a ruhád? Ki harapott meg?
-Elmagyarázom de bemehetünk a nővéremmel Emilyvel?-mutattam az előbb említett személyre
-Persze.-mondta és beengedett
-Szóval az egész úgy kezdődött, hogy amikor felkeltem az ágyam mellett ott ült Klaus. Azt mondta Itt az idő és megharapott.-mondtam egy kis szünetet tartva
Klaus neve hallatán Elena megborzongott.
-Elsötétült minden. Amikor kinyitottam a szemem már egy ismeretlen házban voltam. A földön feküdtem. Ott volt Katherine. És megláttam, hogy így megváltoztam. Klaus változtatott meg. Ami egyébként tetszik.-itt újra egy kis szünetet tartottam majd folytattam- A hajam vörös lett a szemem színe sötétebb és az arcom is kicsit másabb. Katherine azt mondta Klaus azért csinálta ezt, hogy alig ismerjetek rám.
-Katherine?-kérdezte meglepetten
-Igen. Aztán Klaus behozta a nővéremet...-néztem rá Emilyre-És aztán újra elment. Katherine adott nekem egy papírt amire rá volt írva egy bűbáj. Azt felolvastam és így jutottunk ki onnan.
Elene teljesen ledöbbent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése