2011. november 16., szerda

6.rész-Telihold

A kanapén ültünk és arra vártunk, hogy Elena felfogja a történteket. Szegény.
- Szerintem Tyra el kellene menned lefürödni. - motyogta Elena.
- Bizony! - bólintott Emi.
- Rendben. - egyeztem bele. 
- Gyere adok ruhát! Ebben csak nem mászkálhatsz.
- Igaz.
Felmentünk az emeletre. Elővett egy szürke felsőt amin volt egy hatalmas rózsaszín szív, egy rövidnadrágot és egy barna sálat.
- Ezek jók lesznek? - kérdezte
- Persze. Tökéletes. Pont az én ízlésem.
- Akkor jó. Lent leszünk. - mondta és már ki is ment
Megfogtam a ruhákat és bementem a fürdőbe. Levettem minden egyes ruhadarabomat és beálltam a zuhanyzóba. Észrevettem, hogy van még pár sebem de nem törődtem vele. 10-15 percig tusoltam majd megtörölköztem, felöltöztem és kimentem. Az ajtóban volt a cipőm. Fel vettem és már mentem is le. Emily és Elena épp a konyhában a pultnál ültek. Elindultam feléjük de ekkor csengettek.
- Nyissam? - kérdeztem
Elena bólintott egyet. Kinyitottam. Az ajtóban Stefan és Damon állt.
- Tyra. - öleltek meg
- Úgy látszik nem vált be Klaus terve. - mondtam mosolyogva
- Hogy? És mi történt? Teljesen megváltoztál.
- Tudom. Ezt Klaus csinálta velem de egyre kevésbé tetszik ez a külső. Keresek egy varázsigét amivel visszaváltoztatom magam a régire.
- Renden de először mesélj el mindent.
Bólintottam egyet és az egész "történetet" az elejétől a végéig elmondtam majd felmentem és elkezdtem keresgélni a varázsigét. Meg is találtam. A külsőm újra a régi lett. Lementem. A többiek elismerően mosolyogtak.
- Így szerintem sokkal szebb vagy. - mondta Emily
- Köszönöm. Ja tényleg srácok bocsi hogy nem mutattalak be titeket egymásnak.
- Nem baj. Mi megtettük helyetted. - mondta Stefan
Elmosolyodtam. Újra csengettek. Elena kinyitotta az ajtót. Bonnie és Caroline jött be a házba.
- Tudjuk mi történt. Örömmel látom Tyra, hogy jobban vagy. - mondta Bonnie - Kiderítettünk valamit.
- Halljuk. - mondtam
- Szóval Tyra, csak akkor leszel teljes vámpír ha egy hibrid véréből iszol. Vérfarkas pedig akkor elszel ha embert ölsz. Még ha úgy ölsz embert, hogy vámpírként megharapod akkor is teljes vérfarkas leszel.
- Értem. Vérfarkas addig nem leszek amíg nem akarok.
- Pontosan. - mondta Caroline
- Rendben. Azt hiszem haza kéne menni mert fáradt vagyok.
- Oké. Menj előre de az ajtóban várj meg. Mi még beszélünk Elenával. - mondta Damon
- Jól van. - dünnyögtem majd kimentem
Már vagy 5 percig álltam ott de még mindig megjöttek. Ekkor megláttam egy árnyékot. Közelebb mentem hozzá. Pedig nem akartam de mindig vonzottam a bajt. A ház oldalánál voltam. Az árnyékot sehol sem láttam. Ekkor előttem termett Klaus. Nagyon megijedtem. Felsértette a kezét majd a számhoz tette. Éreztem a számban a fém ízű folyadékot. Hirtelen Klaus eltűnt. Damonék kiléptek az ajtón és amikor meglátak azonnal mellettem termettek.
- Milyen bajba sodortad már megint magad? - nyafogott Damon
- Ez Klaus műve. Nincs mit tenni Tyra vámpír lesz. - fordult oda testvéréhez Stefan
Az utolsó emlékem mielőtt még elájultam volna, hogy Stefan és Damon elhoztak a Salvatore házba. Emily csendesen kísért minket. Ekkor elsötétült minden. Arra nyitottam ki a szemem, hogy a szobámban vagyok és éhes vagyok. Sokkal több erőt éreztem magamban mint valaha. Eszembe jutottak a tegnap történtek. Vámpírgyorsasággal lementem a nappaliba. Stefan, Damon, Emily és Elena ott ültek a nappaliban. Nem kicsit lepődtek meg amikor megláttak.
- Szóval tényleg vámpír lettél. - sóhajtott Emily
- Miért szerintem tök jó dolog?! - mosolygott Damon
Erre nem mondtam semmit. Később Damonnel elmentünk sétálni. Elég sokan voltak az utcákon. Az éhségem egyre jobban erősödött. Éreztem a vér illatát. Épp elhaladt mellettünk egy 18 év körüli lány. Hirtelen előtte termettem és megharaptam. Felsikoltott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése