2011. október 16., vasárnap

3.rész

Az elmúlt öt nap nagyon unalmasan telt. Stefan és Damon nem engedtek ki a házból és még az én Elenám is a pártjukat fogta. Csak úgy találkozhattam a többiekkel ha átjöttek de sajnos nem igazán volt idejük de ha volt akkor mindig átjöttek. Az egyetlen aki sokat volt velem Damonéken kívül az Elena. Sokat nevettünk. Azon kaptam magam, hogy holnap lesz a szülinapom. Holnap tizennyolc éves leszek és megkapom az erőm. Féltem tőle de igyekeztem nem gondolni a holnapra inkább csak a jelenre. Caroline egy kisebb bulit rendezett nekem. Azért ma mert holnap nem lehet buli akkor más dolgunk van. Valami sokkal fontosabb. Hirtelen eszembe jutott valami. Felhívtam a barátnőmet Katet. Őt még interneten ismertem meg és személyesen még alig találkoztunk mert nagyon messze lakik tőlünk. Felhívtam.
-Szia!-mondta
-Szia azért kereslek, hogy holnap 18 éves leszek és szeretném ha átjönnél.
-Örömmel. Tudod pont Mystic Fallsban vagyok. Átugrok hozzátok.
-Rendben de már nem ugyanott lakott.-mondtam és megadtam neki a címet
-Sietek!-mondta
-Oké! Szia!-köszöntem el
-Szia!-köszönt és letette
Ekkor csengettek. Elindultam az ajtó felé.
 -Várj! Majd én. A biztonság kedvéért.-mosolygott rám aranyosan
 Ettől én is akaratlanul elmosolyodtam és szerintem ezt Stefan is észrevette. Ránéztem majd vissza és azt láttam, hogy Damon a falnak csapódik.
-Kezdődhet a buli!-kiabálta Caroline és letette az asztalra a piát
Ekkor megint csengetett valaki. Car széles vigyorral az arcán nyitotta ki az ajtót. Hirtelen legalább 20 ember jött be a házba és most már elkezdődött a buli. Sokat táncoltunk Bonnieval, Carolinenal és Elenaval. Annyira jól elvoltunk és volt szerencsém megismerni Matt Donovant. Megtudtam, hogy együtt jár Carolinenal. Cukik így együtt. Ekkor odajött hozzánk egy irtó helyes srác. Olyan jól nézett ki. Már majdnem jobban mint Damon. Fekete haja volt és nagyon izmos.
-Sziasztok!-köszönt
-Szia Tyler!-mondták a többiek
Szóval Tyler. Imádom ezt a nevet. 
-Tyler Lockwood.-nyújtott kezet
-Tyra Tylor.-viszonoztam a kézfogását
-Szép név! Na megyek Matt már vár!-mondta mosolyogva és már el is tűnt a "tömegben"
Egy kicsit pihenni akartam ezért felmentem a szobámba. Hirtelen előttem termet Damon.
-De csinos ma valaki.-mondta
-Már megint megijesztettél.-mondtam elpirulva de ekkor megcsókolt
Nekitolt a falnak és bevertem a fejem ami nagyon fájt. De ez a fájdalom csak pár másodpercig tartott. Várta, hogy visszacsókoljak de nem tettem. Én nem ilyen vagyok. Még részegen sem vagyok könnyen kapható. Mire elengedett és szomorúan a szemebe nézett. Sajnáltam de törődjön bele. Ha kellek neki harcoljon értem. Otthagytam és inkább lementem. Hirtelen Tylerel találtam szembe magam.
-Táncolunk?-kérdezte aranyosan
-Persze.-mondtam mosolyogva

Damon szemszöge
Miért nem csókolt vissza? Játssza a nehezen kaphatót. Utálok egy nő futni. És nem is akarok de mintha éreznék valamit iránta ami nálam elég szokatlan. Abbahagytam a gondolkodást és lementem a bulira. Nem voltkedvem táncolni ezért csak nekidőltem a falnak és néztem a többieket. Ekkor megláttam, hogy Tyra és Tyler együtt táncolnak. De még, hogy. Az a tánc.... Nagyon ideges lettem és tudtam. hogy miért van ez de nem akartam bevallani magamnak. Hirtelen Stefan termett előttem.
-Ne mond, hogy szerelmes vagy.-mosolygott
Nem válaszoltam semmit.
-A hallgatásod mindent elárul.-mondta és már el is tűnt
Nem is törődtem vele hanem csak gondolkodtam.

Tyra szemszöge
Annyira megkedveltem Tylert. Olyan jó volt vele táncolni. Bár nem vagyok könnyen kapható néha kivitelt teszek mint például Tylernél is. A buli végén elcsattant köztünk egy csók. Észrevettem, hogy Damon minket figyel és láttam az arcán, hogy nagyon ideges. Erre csak elmosolyodtam. Percek alatt kiürült a Salvatore ház csak Caroline, Bonnie, Elena, Damon, Stefan és én maradtunk. Leültünk az egyik asztalhoz. Pár percig csendben ültünk. Addigra ki is józanodtunk. Felálltam az asztaltól és a lépcső felé vettem az irányt de ekkor csengetett valaki.
-Nyitom!-kiabáltam
-Ez veszélyes! Nem tudhatod ki áll az ajtóban.-mondta Stefan
-Nyugi ha eddig Klaus nem jött akkor már nem is fog.
-Rendben.-egyezett bele
Damon felpattant és idejött az ajtó mellé. Kinyitottam és az ajtóban Elena állt?! Ezt nem értettem. Odapillantottam az asztalhoz de Elena a helyén ült.
-Szia Ty. Én vagyok az Kat.
Nem tudtam megszólalni. Tátva maradt a szám.
-Katherine?-mondta egyszerre Stefan, Elena, Damon, Carlonie és Bonnie
-Hogy hasonlítotok ennyire?-kérdeztem Katherine-re majd Elena-ra és a többiekre nézve
-Mi az már be sem hívtok?-kérdezte gúnyos mosollyal az arcán
Egyikőnk se szólalt meg.
-Se baj. Engem már úgyis behívtatok ide csak gondoltam udvarias leszek.-mondta és bejött-Szóval nem meséltetek Tyra.nak rólam? Nem mondtátok el neki, hogy én egy vámpír vagyok és, hogy Elena a hasonmás. Az én hasonmásom?
-Tessék?-kérdeztem-Te egy vámpír vagy?
-Igen de ezt már te is tudtad csak mindig elfeledtettem veled ahogy azt is, hogy én hogy nézek ki. És azért vagyok itt, hogy ezt elmondjam és, hogy végre láthassalak.-mosolygott még mindig gúnyosan-Ugye nem ítélsz el emiatt?
-Nem de.....-mondtam volna de félbeszakítottak
-Ne higy neki-mondta Elena
-De hát ő a legjobb barátnőm.-mondtam
-Elmondjuk neked mik történtek régen és akkor te dönthetsz arról, hogy hiszel e még neki.
-Rendben.-mondtam
Katherine elment ők pedig elmagyaráztak nekem mindent szóról szóra.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése